Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011

7ο ΕΚΟ Ιστορικό Φθινοπωρινό Ράλλυ: Πρωτιά Κίκιζα

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Πρωτάθλημα Regularity 2011, με το 7ο ΕΚΟ Ιστορικό Φθινοπωρινό Ράλλυ να ολκληρώνει την αγωνιστική περίοδο.
Η δεύτερη ημέρα του αγώνα, που διοργάνωσε το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ με τη συμπαράσταση της ΕΚΟ, ήταν σκέτη... ζαλάδα. Μετά την περιπλάνηση στην Πάρνηθα και τα Δερβενοχώρια, σειρά είχαν η Πεντέλη και η Ανατολική Αττική. Η δεύτερη ημέρα του αγώνα Regularity περιλάμβανε 11 δοκιμασίες, με τις πρώτες εξ αυτών να βρίσκονται στο γεωγραφικό χώρο της ειδικής διαδρομής Πεντέλης. Έπειτα, τα πληρώματα κινήθηκαν στην περιοχή της Καλλιτεχνούπολης, και στο Ντράφι, με το αστικό περιβάλλον να αποτελεί μια δύσκολη μορφή δοκιμασίας. Με μια μορφή πλοήγησης, που δυσκόλεψε τα μέγιστα...
Το μεσημέρι, άπαντες επέστρεψαν στην Κηφισιά για τον τερματισμό ενός κατά γενική ομολογία ευχάριστου, για τους 38 συμμετέχοντες αγώνα. Σε αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο ο εξαιρετικός καιρός, με την ηλιοφάνεια να αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό του  διημέρου.
Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, μετά από 24 συνολικά δοκιμασίες, οι Γιώργος Κίκιζας-Θόδωρος Χαδιώς (Porsche Carrera RS, 1972 στη φωτογραφία), διατήρησαν το προβάδισμα που είχαν από την πρώτη μέρα και το αύξησαν, με αποτέλεσμα να γυρίσουν στην Κηφισιά επικεφαλής και να ανταμειφθούν με τη νίκη στο αγώνα, έχοντας συγκεντρώσει 26,8 βαθμούς ποινής. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση (Porsche Carrera 3.0, 1977), που είχαν μάχη μέχρι τέλους με τους Πάρη Μακρυγιάννη-Μάγδα Φώτου (Mercedes Benz W116 280 SE, 1976), με το πλήρωμα της Porsche να επικρατεί τελικά, ολοκληρώνοντας με 35,8 βαθμούς ποινής, έναντι 37,9 του πληρώματος της Mercedes, το οποίο συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών. Οι ανακατατάξεις συνεχίστηκαν στις πιο πίσω θέσεις, με τους Δημήτρη και Άγγελο Κουνέλη (Leyland Motors Mini 1000, 1978) να τερματίζουν στην 4η θέση με 39,4 βαθμούς ποινής. Την εξάδα, συμπλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 S, 1973), που έχασαν χρόνο στην πρώτη δοκιμασία - ακόμη ψάχνουν γιατί -αλλά ανέκαμψαν στη συνέχεια, καθώς και οι Απόστολος Παπανίκος-Παναγιώτης Κοίλιας (Triumph GT6+, 1969), με 40,4 και 46,2 βαθμούς ποινής αντίστοιχα.

http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr/files/Classification%20Final.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου