Το δεύτερο Σκέλος της κατηγορίας Regularity του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε στην Ιτέα, όπου τα υπέροχα ιστορικά αυτοκίνητα έφτασαν έπειτα από 15 ειδικές διαδρομές και συνολικά 258,40 χιλιόμετρα. Στη δεύτερη ημέρα και πάλι ο ανταγωνισμός μεταξύ των πληρωμάτων ήταν αδυσώπητος, αφού οι αποκλίσεις από τους ιδανικούς χρόνους στις Ειδικές Διαδρομές ήταν ελάχιστες για του περισσότερους πρωταγωνιστές. Ο συνδυασμός πλοήγησης και ακρίβειας, η άψογη συνεργασία οδηγού και συνοδηγού και φυσικά η εμπειρία σε τέτοιου είδους διοργανώσεις που απαιτούν υψηλό βαθμό συγκέντρωσης και τέλειο συγχρονισμό, είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους ικανότερους.
Χάρη λοιπόν στην εμπειρία τους εντός και εκτός συνόρων οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας με Porsche 911 του 1965, από την 3η θέση του πρώτου Σκέλους, ανέβηκαν στη 1η με 43,5 βαθμούς ποινής, έχοντας μια σχεδόν αλάνθαστη μέρα. Οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με BLMC Mini του 1978, που ήταν πρώτοι, ολοκλήρωσαν τον αγώνα τους στη 2η θέση, με ελάχιστη διαφορά (44,9 β.π.), ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ένα ακόμη ελληνικό πλήρωμα, οι Απόστολος Παπανίκος-Νάσος Σαρρής με Triumph GT6+ του 1969 και 50,1 β.π. Σε ανοδική πορεία βρίσκονται οι νικητές τα δύο τελευταία χρόνια, Ιάσων Φωτόπουλος – Ανδρέας Περίδης με τη γνωστή Alfa Romeo 2000 GT Veloce, που «χτυπούν την πόρτα» του βάθρου. Αντίθετα οιPaolo Marcattilj - Fransesco Giammarino με Porsche 911 του 1967 που έπαιζαν για μια θέση στο βάθρο, έκαναν λάθος υπολογισμό στην 24η ΕΔ , χρεωθήκαν με αρκετούς βαθμούς ποινής και έπεσαν στην 11η θέση.
Τα πληρώματα ξεκίνηςαν να λύνουν τους δικούς τους γρίφους στις 10:00 στο τρίτο και τελευταίο Σκέλος του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, έχοντας να διανύσουν συνολικά307,73 απαιτητικά χλμ. που περιλαμβάνουν πολλές δύσκολες ειδικές διαδρομές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου