Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Η Alfa Romeo στην τελετή αναβίωσης του 'Mille Miglia 2012'

Κατά το φετινό αφιέρωμα για τον ιστορικό αγώνα "Mille Miglia", η ομάδα Alfa Romeo Historic Motoring θα παρατάξει τέσσερα επίσημα οχήματα του Μουσείου, δύο μοντέλα από την προπολεμική περίοδο– το "1500 SS" και το "1750 GS" – και δύο μοντέλα από τη δεκαετία του ’50 – το "1900 SS" και το "2000 Sportiva", τα οποία σύμφωνα με τους κανονισμούς, πήραν μέρος στον αγώνα Mille Miglia από το 1927 έως το 1957 και γνώρισαν τον θρίαμβο των οχημάτων Alfa έντεκα φορές, ρεκόρ που παραμένει αήττητο.

Ο αγώνας Mille Miglia 2012 ξεκινάει μία χρονιά γεμάτη επετείους για την Alfa Romeo. Εκτός από τα 50στά γενέθλια της Giulia και τον εορτασμό για τα 40στά της Alfetta, είναι η 80στή επέτειος από την πρώτη νίκη της “8C” στο Mille Miglia. Το 1932 οι Baconin Borzacchini και Amedeo Bignami διέσχισαν τη γραμμή τερματισμού στην Μπρέσια επιβαίνοντας σε μία "8C 2300", ακολουθούμενοι από ένα ίδιο αυτοκίνητο και άλλες πέντε Alfa Romeo, που συμπλήρωσαν τη σειρά έλευσης μέχρι την έβδομη θέση.

Η "6C 1500 Super Sport" του 1928 (με αμάξωμα Stabilimenti Farina) είναι το πρώτο μοντέλο "turismo" της εποχής Jano. Η “1500” έκανε το ντεμπούτο της κερδίζοντας το 1927 στο Modena Circuit με την ομάδα των Enzo Ferrari και Giulio Ramponi. Κατάφερε την πρώτη από τις 11 νίκες της Alfa στο Mille Miglia της επόμενης χρονιάς, με τους Giuseppe Campari και Giulio Ramponi, που σφράγισαν τη νίκη με ένα αυτοκίνητο παρόμοιο με αυτό του Μουσείου της Alfa Romeo.

Η "6C 1750 Gran Sport" του 1930 (με αμάξωμα Zagato) είναι ένα αυτοκίνητο που αποτέλεσε θρύλο στο Mille Miglia. Οι Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti νίκησαν την έκδοση ‘1930’ με μία ‘1750’, και ήταν αυτή η έκδοση με την οποία ο οδηγός από τη Μάντοβα κατέρριψε το ρεκόρ μέσης ταχύτητας 100 χλμ/ώρα καθ’ όλη τη διαδρομή. Η αντίθεση με τον Achille Varzi –επίσης πίσω από το τιμόνι μιας Alfa Romeo 1750 - ήταν η επωδός του αγώνα που έφτασε στο αποκορύφωμά της με το θρυλικό προσπέρασμά του με κλειστούς τους προβολείς, εις βάρος του οδηγού της Galliate.

Η "1900 Super Sprint” του 1956 είναι ένα κομψό coup? με σκελετό αυτοκινήτου Touring, ένα επιβλητικό gran turismo της δεκαετίας του ’50 και κορυφαίο της συλλογής της Alfa Romeo αυτή τη στιγμή (“το οικογενειακό σεντάν που κερδίζει αγώνες”).

Η 1900 SS έλαβε μέρος σε μεγάλο αριθμό αγώνων Mille Miglia. Αποτέλεσε το αγαπημένο αυτοκίνητο πολλών ιδιωτών οδηγών, καθώς εγγυόταν ένα αποτελεσματικό συνδυασμό απόδοσης και αξιοπιστίας.

Η "2000 Sportiva" κλείνει την ομάδα των αυτοκινήτων του Μουσείου της Alfa Romeo, ένα αποκλειστικό gran turismo με λαμπερή και δυναμική σπορ γραμμή. Η “Sportiva” σχεδιάστηκε από τον Franco Scaglione, τον ίδιο σχεδιαστή που δημιούργησε τις "Giulietta Sprint" και "33 Stradale". Από μηχανικής άποψης, η "2000 Sportiva" προήλθε από το μοντέλο "1900" με την πολυπλοκότητα του πίσω άξονα "De-Dion", λύση που υιοθετήθηκε για το σεντάν “Alfetta” 20 χρόνια αργότερα.

Τα επίσημα ιστορικά αυτοκίνητα του Μουσείου της Alfa Romeo θα συνοδεύονται από την Giulietta 1.4 Multiair TCT, το αυτοκίνητο που μπορεί να υπερηφανεύεται για την καλύτερη σχέση επίδοσης-οικονομίας στην κατηγορία του. Καταγράφει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων (5,2 λίτρα/100 χλμ. στο συνδυασμένο κύκλο και 121 γραμ/χλμ στις εκπομπές CO2) και παράλληλα εξαιρετική απόδοση αντάξιας μιας Alfa Romeo: μέγιστη ταχύτητα 218 χλμ/ώρα και 7,7 δευτερόλεπτα για να φτάσει από 0 στα 100 χλμ/ώρα.

Συγκεκριμένα, το πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη Alfa TCT λειτουργεί είτε εντελώς αυτόματα είτε σειριακά, μέσω του χειροκίνητου ελέγχου των πάνω και κάτω θέσεων του μοχλού ταχυτήτων είτε μέσω των paddles που βρίσκονται στο τιμόνι. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει το χαρακτήρα του αυτοκινήτου του χρησιμοποιώντας το σύστημα επιλογής δυναμικής κατάστασης Alfa DNA ώστε να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά άνεσης, οικονομίας, ασφάλειας και επίδοσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου