Τρίτη 31 Μαΐου 2011

2ο ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΑΣ: Στο δευτερόλεπτο...

Το ¨2ο ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΑΣ» έληξε το βράδυ της Δευτέρας, 30 Μαΐου, με την βράβευση των, πραγματικά, επάξιων νικητών του στο κτήμα «ΛΙΑΡΟΥ».
Η δυναμική συνεργασία της ΦΙΛΠΑ και του ΣΙΣΑ είχε σαν αποτέλεσμα την οργάνωση ενός πετυχημένου αγώνα δίνοντας στους συμμετέχοντες μία αξέχαστη εμπειρία. Οι διαδρομές ήταν επιδέξια χαραγμένες μέσα από τα υπέροχα βουνά, δάση και γραφικά χωριά της Πελοποννήσου καλύπτοντας συνολικά 515χλμ.
Ο Τεχνικός έλεγχος και η έναρξη του αγώνα έγινε την Παρασκευή 27/5 το απόγευμα, κάτω από τον βροχερό ουρανό της Αθήνας, στους πρόποδες της Ακρόπολης. Τα 62 αυτοκίνητα συγκεντρώθηκαν το επόμενο πρωί του Σαββάτου στο «Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου» και πήραν εκκίνηση στις 11:30’ με τελικό προορισμό την Ολυμπία.
Το πρώτο Σ.Ε.Χ. στη Νεμέα άνοιξε στις 12:30’. Από ‘ κει και έπειτα, τα πληρώματα διένυσαν 112χλμ κάνοντας 5 Ειδικές Διαδρομές Ακριβείας, Γαλατά, Στυμφαλία, Καλλιάνι και την διπλή που περνούσε μέσα από τα δάση του Μαινάλου μέχρι τη Βυτίνα για ανασυγκρότηση και γεύμα στις τοπικές ταβέρνες.
Επανεκκίνηση για το δεύτερο σκέλος της α’ ημέρας στις 16:30’ από Βυτίνα ολοκληρώνοντας 4 Ε.Δ.Α. διασχίζοντας τα χωριά της Δημητσάνας, Μελισσόπετρας και του Ράφτη με τελικό προορισμό την Ολυμπία στο ξενοδοχείο «ΑΜΑΛΙΑ» στις 19:00΄.    
Στο τέλος της ά ημέρας επικεφαλής βρέθηκαν οι Παπαδόπουλος/Δημάκος και Νίκας/Νίκα ισοβαθμώντας με 1 δευτερόλεπτο ποινή και τρίτο τους Χωριανόπουλο/Καραντώνη, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι στις 29 πρώτες θέσεις πολλά πληρώματα είχαν διαφορά μεταξύ τους μόλις 1’’.  Η εκκίνηση της β’ ημέρας δόθηκε από την Ολυμπία στις 10:00’ και αγώνας ξεκίνησε με την απαιτητική ειδική της Τρυπητής ενώ το πρώτο Σ.Ε.Χ.  περίμενε τα αυτοκίνητα στην Ανδρίτσαινα. Μετά από τις ειδικές του Αγ. Σώστη, Νέδα και Καστανοχωρίου οι αγωνιζόμενοι έκαναν στάση για ανασυγκρότηση στη Μεγαλόπολη. Η επανεκκίνηση δόθηκε με βροχή η οποία κράτησε καθ’ όλη τη διάρκεια του τελευταίου σκέλους ενώ οι τελευταίες 5 ειδικές του Πάρνωνα, έκριναν το αποτέλεσμα τον αγώνα. Η βροχή  έφερε την ανατροπή και αποδείχθηκε ότι οι μεγάλοι αγώνες τελειώνουν μόνο όταν πέσει η καρό σημαία. Η εμπειρία των Κατσαούνη/Μανσόλα έφεραν την Porsche 911 νικήτρια στον τερματισμό. Νικητές της γενικής κατάταξης ήταν οι παρακάτω:
Α) Κατσαούνης Γιάννης-Μανσόλας Μαθιός / Porsche 911 coupe, 1965’ με 5 β.π.
Β) Νίκας Γιώργος-Νίκα Μαργαρίτα / Toyota Celica, 1974’ με 7 β.π.
Γ) Μουρτζούκος Γιώργος-Τζαθάς Δημήτρης / BMW 2002, 1975’ με 7 β.π.

1 σχόλιο:

  1. ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ,Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΓΟΣ,ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΩΝ ΑΡΓΕΙΩΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΡ.Σ.Ο.Ε. Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ.

    ΦΙΛΙΚΩΤΑΤΑ ΑΡ.Σ.Ο.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή