Στη μάχη ακριβείας της κατηγορίας Regularity, μετά την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Tόλης Παπανίκος - Τέλης Γεωργίου (Triumph GT6+) ολοκλήρωσαν στην πρώτη θέση (φωτό), έχοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής, μόνον 40.9! Πίσω τους, ύστερα από αρκετές εναλλαγές στις πρώτες τρεις θέσεις, κατετάγησαν οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911), ενώ την τριάδα κλείνουν οι Γιάννης Καρούμπας - Βάλα Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider) που προηγήθηκαν σε αρκετά μεγάλο μέρος του αγώνα. Μόλις 4΄΄ χώριζαν τους τρεις πρώτους της κατάταξης! Πολλά πληρώματα διεκδίκησαν διακρίσεις και ο συναγωνισμός ήταν έντονος μέχρι την τελευταία ειδική, τον ιστορικό Μπράλο. Ανάμεσα σε εκείνους που πάλεψαν για τη νίκη σε γενική αλλά και σε κατηγορία, ήταν ο Στέλιος Βανέζος, ο Πάρης Μακρυγιάννης, ο Γιώργος Κίκιζας, ο Μάνος Παλαβίδης και άλλοι.
Το φετινό, 10ο Mercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, χαρακτηρίστηκε όχι απλά από το πλήθος, αλλά και από την ποιότητα των συμμετοχών . Άνθρωποι και μηχανές αυτού του επιπέδου, επισφράγισαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αξία του ονόματος ενός καθόλα ελληνικού, αλλά ταυτόχρονα παγκόσμιας φήμης αγώνα!
Το φετινό, 10ο Mercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, χαρακτηρίστηκε όχι απλά από το πλήθος, αλλά και από την ποιότητα των συμμετοχών . Άνθρωποι και μηχανές αυτού του επιπέδου, επισφράγισαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αξία του ονόματος ενός καθόλα ελληνικού, αλλά ταυτόχρονα παγκόσμιας φήμης αγώνα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου