Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Η Alfa Romeo συμμετείχε στο 'Goodwood Festival of Speed 2012'

Με μια ιδιαίτερα δυναμική παρουσία, η Alfa Romeo συμμετείχε σε μια από τις πιο σημαντικές εκδηλώσεις αυτοκινήτου παγκοσμίως, το "Goodwood Festival of Speed 2012" το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 28 Ιουνίου έως την 1η Ιουλίου στο West Sussex της Αγγλίας. Στο εντυπωσιακό περίπτερο της Alfa Romeo το παρόν έδωσαν κλασικά και σύγχρονα μοντέλα της εταιρείας, μαγεύοντας τους επισκέπτες και πρεσβεύοντας τις διαχρονικές αξίες της μάρκας: την απαράμιλλη σχεδίαση που συνδυάζεται με κορυφαίες επιδόσεις και συγκλονιστική οδηγική απόλαυση.
Με την ευκαιρία των 50ων γενεθλίων της Giulia, ο εκθεσιακός χώρος της Alfa Romeo περιλάμβανε έξι ιστορικά μοντέλα από το μουσείο της εταιρείας: Δύο αγωνιστικά κουπέ, τα "1750 GT Am" (1970) και "GTA 1300 Junior" μαζί με τη Gran Premio Tipo B 'P3' του 1932, την Alfa 6C 3000CM του 1953, την Alfa GTA 1300 Junior του 1972 και τέλος την πιο σύγχρονη Alfa 155 V6 TI DTM του 1993. Τα έξι αυτά μοντέλα έλαβαν μέρος στο πιο εντυπωσιακό μέρος του φεστιβάλ, την «Ανάβαση Goodwood».
Στον ίδιο εκθεσιακό χώρο ήταν και τα πιο αντιπροσωπευτικά σύγχρονα μοντέλα της Alfa Romeo, η MiTo, στις εκδόσεις 1.3 JTDM-2 85 HP, 0.9 Turbo TwinAir 85 HP, καθώς και η Giulietta, στην ειδική έκδοση 1750 TBi 235 HP "Quadrifoglio Verde" όπως και η 1.4 TB MultiAir των 170 HP σε συνδυασμό με το πρωτοποριακό σύστημα μετάδοσης Alfa TCT. Τέλος, τις ματιές έκλεψε και η Alfa 8C Spider, τόσο κατά τη διάρκεια της ανάβασης όσο και κατά την έκθεσή της στον ειδικό χώρο "Supercar Paddock".
Για την παρουσία της στο Goodwood, η νέα Giulietta Quadrifoglio Verde διέσχισε επτά χώρες της Ευρώπης, περιλαμβανόμενης και της Ιταλίας. Το ταξίδι αυτό βιντεοσκοπήθηκε και όλο το υλικό που περιλαμβάνει συνεντεύξεις μελών από διάφορα κλαμπ φίλων της Alfa Romeo, φωτογραφίες και βίντεο, είναι διαθέσιμο στο Giulietta Twitter account: twitter.com/alfa_giulietta.
Η άλλη σταρ των εκδηλώσεων του Goodwood ήταν η MiTo Turbo TwinAir με το βραβευμένο δικύλινδρο κινητήρα 0.9 Turbo TwinAir (International Engine of the Year 2011), ο οποίος προσφέρει εξαιρετική απόδοση με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπή ρύπων. Με μόλις 98 γρ./χλμ. CO2, η MiTo Turbo TwinAir απαλλάσσεται των τελών κυκλοφορίας.
Εκτός της παραπάνω έκδοσης, το κοινό του Goodwood απόλαυσε και τη MiTo 1.3 JTDΜ-2 με πετρελαιοκινητήρα τούρμπο ο οποίος προσφέρει υψηλή ροπή από μόλις 1500 σ.α.λ και φυσικά πλήρως ανταγωνιστικές αποδόσεις. Ο δεύτερης γενιάς κινητήρας JTDΜ της MiTo δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας καθώς οι εκπομπές ρύπων είναι σε χαμηλά επίπεδα (90 γρ./χλμ. CO2).
Η παρουσία των μοντέλων της Alfa Romeo στο "Goodwood Festival of Speed 2012" πλαισιώθηκε από διαφορετικά μουσικά δρώμενα.
Τα 50α γενέθλια της Giulia
50 χρόνια χωρίζουν τη συμμετοχή της Alfa Romeo στο Goodwood Festival, τον Ιούνιο 2012, από την παρουσίαση του μοντέλου της "Giulia", στη Μόντσα, τον Ιούνιο του 1962. Το μοντέλο αυτό αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας της Alfa Romeo. Η συνολική παραγωγή του έφτασε το ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα σε διάφορες εκδόσεις. Η διαχρονική Spider "Duetto" που εγκατέλειψε τη γραμμή παραγωγής το 1994, θεωρείται από τους Αλφίστι ως η «τελευταία Giulia».
Οι τιμώμενες "Giulia" στο "Goodwood Festival of Speed 2012" δεν θα μπορούσαν να είναι άλλες από τις κουπέ – αγωνιστικές εκδόσεις που ανήκουν στο Μουσείο της Alfa Romeo:
- H "1750 GT Am" (1970), η οποία είναι η εξέλιξη της "1750 GT Veloce" στην αμερικάνικη εκδοχή της, γι’ αυτό και η προσθήκη «Am» στην ονομασία της.
- Η "GTA 1300 Junior" η οποία χάρισε στην Alfa Romeo δύο Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα Αυτοκινήτων Τουρισμού, το 1971 και 1972.
Τα δύο αυτά μοντέλα αποτελούν αποτέλεσμα βελτίωσης κινητήρων από το Αγωνιστικό Τμήμα της Alfa Romeo αλλά αντιπροσωπεύουν και την πλούσια αγωνιστική ιστορία της μάρκας.
Ιστορικά μοντέλα της Alfa Romeo στο Goodwood Festival
Η Giulia δεν ήταν το μόνο μοντέλο που θαύμασαν οι φίλοι της Alfa Romeo στο Goodwood Festival. Το εντυπωσιακό μονοθέσιο "Gran Premio Tipo B - P3" του 1932 ήταν δημιουργία του Vittorio Jano, με κινητήρα οχτώ κυλίνδρων και διπλή υπερτροφοδότηση που του επέτρεψαν να κερδίσει τα Διεθνή Γκραν Πρι από το 1932 έως το 1934. Επίσης, η " Alfa 6C 3000 CM" που οδήγησε ο Manuel Fangio το 1953 ήταν ένα ακόμα από τα ιστορικά εκθέματα της Alfa Romeo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου