ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
• Λήξη εγγραφών: Παρασκευή 31.08.12, ώρα 21.00
• Τεχνικός Έλεγχος: Σάββατο 08.09.12, ώρα 15.00-19.00 στο «Μπαρουτάδικο» Αιγάλεω, Ιερά Οδός 290
200 μ. Μετά την Θηβών με κατεύθυνση προς Ελευσίνα.
• Ενημέρωση αγωνιζομένων και χρονομετρημένες δοκιμές Κατηγορίας SUPER CLASSIC / MOTO: Κυριακή 09.09.12, ώρα 08.00-08.30
• Ενημέρωση αγωνιζομένων και χρονομετρημένες δοκιμές Κατηγορίας SUPER CLASSIC / AUTO: Κυριακή 09.09.12, ώρα 08.30-09.30
• Ενημέρωση αγωνιζομένων Κατηγορίας REGULARITY/CLASSIC: ώρα 09.45
• Έναρξη δοκιμών-αγώνα Κατηγορίας REGULARITY/CLASSIC: ώρα 10.00-10.30
• Έναρξη δοκιμών – αγώνα Κατηγορίας REGULARITY CLASSIC / MOTO: ώρα 10.45-11.15
• Events / Parade: ώρα 11.30-12.00
• Έναρξη ώρα Κατηγορίας SUPER CLASSIC/AUTO: 12.15-13.30
• Έναρξη Κατηγορίας SUPER CLASSIC/MOTO: ώρα 14.00-14.30
• Δημοσίευση αποτελεσμάτων: Περίπου 30’ λεπτά μετά το τέλος του κάθε αγώνα
Απονομή επάθλων Μετά το τέλος όλων των αγώνων.
Η ενημέρωση όλων των αγωνιζόμενων είναι απαραίτητη
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ & ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί μέχρι την Παρασκευή 07.09.12 στα γραφεία της ΦΙΛΠΑ Κυβέλης 6 Γέρακας, τηλ 210-65 34 700 και Fax 210-65 33 420.
Την Κυριακή 09.09.12 η Γραμματεία θα βρίσκεται στην πίστα, στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο του Τατοίου.
Οι αγωνιζόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Γραμματεία του αγώνα, στο τηλέφωνο 210-65 34 700 & 6973-39 31 74 για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.
Οι δηλώσεις συμμετοχής μπορούν να δοθούν είτε απευθείας στον Γραμματέα του αγώνα ή με FAX στο 210-65 33 420 ή με e-mail στο info@philpa.gr ή στο κινητό.
Το παράβολο συμμετοχής που ορίζεται στην παρ. 5.1 του παρόντος, μπορεί να πληρωθεί απευθείας στην Γραμματεία της ΦΙΛΠΑ ή να κατατεθεί στους ακόλουθους Λογαριασμούς Τραπζών:
ALPHA BANK: 11600 200200 6081 ΙΒΑΝ: GR27 0140 1160 11600200 2006 081
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5069-037331-684 ΙΒΑΝ: GR900172 0690 0050 6903 7331 684
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΑ
ΑΡΘΡΟ 1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Οι εκδηλώσεις γίνονται σύμφωνα με τις διατάξεις:
α. Του Κανονισμού FIVA και ΦΙΛΠΑ
β. Του παρόντος Συμπληρωματικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του, καθώς και των Δελτίων
Πληροφοριών που θα εκδοθούν μέχρι την έναρξη των εκδηλώσεων.
1.1 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ
Εκδηλώσεις για αυτοκίνητα:
Κατηγορίας SUPER CLASSIC Ιστορικών Αυτοκινήτων και
Κατηγορίας REGULARITY/CLASSIC Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Η εκδήλωση αυτή αποτελεί γιορτή του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού σε ένα ιστορικό χώρο και του αξίζει ο ανάλογος σεβασμός από Οργανωτές, Αγωνιζόμενους και Φιλάθλους.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος: Τάκης Φωτεινόπουλος
Μέλη: Γιώργος Χωριανόπουλος, Ηλίας Παπαδάκης, Γεώργιος Κολοτούρος
1.2 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Αγωνοδίκης: Νίκος Χαραλαμπόπουλος
Αλυτάρχης Super Classic: Κωνσταντίνος Μητρόπουλος
Αλυτάρχης Regularity/Classic: Νίκος Πικόπουλος
Γραμματεία του Αγώνα
Τεχνικός Έφορος: Robert Smith
Μέλη Tεχνικής Eπιτροπής: Γιώργος Σουρής, Νίκος Κοντογιάννης, Παναγιώτης Μαριολόπουλος
Pit Marshal: Γιώργος Σουρής
ΑΡΘΡΟ 2. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
2.1 Οι εκδηλώσεις θα γίνουν σε κλειστή διαδρομή μήκους 2.150 μέτρων περίπου.
2.2 Η απόσταση που θα καλυφθεί καθορίζεται ως εξής ανά Κατηγορία:
Απόσταση
Γύροι
SUPER CLASSIC
(περίπου) 26 χλμ.
12
REGULARITY/CLASSIC
(περίπου) 17 χλμ.
8
ΑΡΘΡΟ 3. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ
Ιστορικά Αυτοκίνητα με πινακίδες ΦΙΛΠΑ και ΕΛΠΑ, καθώς και αυτοκίνητα με κρατικές πινακίδες, απαραιτήτως εφοδιασμένα όλα, με πιστοποιητικό FIVA ή FIA.
Τα Ιστορικά Αυτοκίνητα της κατηγορίας SUPER CLASSIC, υποχρεωτικά πρέπει να είναι εφοδιασμένα με ζώνες ασφαλείας – Roll Bar και οι οδηγοί να φορούν υποχρεωτικά κράνη ασφαλείας.
3.1 Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας REGULARITY/CLASSIC υποδιαιρούνται σε 3 κατηγορίες, ανάλογα του έτους κατασκευής τους:
Κατηγορίας Ε (έως και 31/12/1960)
Κατηγορίας F (1961- 31/12/1970)
Κατηγορίας G (1971- 31/12/1984)
Συνοδηγοί επιτρέπονται.
3.2 Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας SUPER CLASSIC υποδιαιρούνται σε 4 κατηγορίες.
Οι συμμετέχοντες θα διαγωνισθούν αναλόγως κυβισμού αυτοκινήτου ως εξής:
1η Κατηγορία έως 1300 cc
2η Κατηγορία 1301 – 1600 cc
3η Κατηγορία 1601 – open
4η Κατηγορία Πρωτότυπα εποχής και Super Cars
Η Οργάνωση της εκδήλωσης έχει το δικαίωμα να ενώσει ή να διαχωρίσει οποιαδήποτε κατηγορία αναλόγως του αριθμού των συμμετοχών.
ΑΡΘΡΟ 4. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στον αγώνα οφείλουν να συμπληρώσουν δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλουν (ή να έχουν σταλεί με e-mai ή Fax) στη Γραμματεία της εκδήλωσης μέχρι την Παρασκευή 31.08.12 στα γραφεία της ΦΙΛΠΑ Κυβέλης 6 Γέρακας, τηλ 210-65 34 700 & Fax 210-65 33 420.
Η Oργάνωση έχει το δικαίωμα επιλογής συμμετεχόντων χωρίς αιτιολόγηση.
Λόγω περιορισμένου χρόνου την ημέρα της εκδήλωσης δεν θα γίνουν δεκτές συμμετοχές πέραν των 120 αυτοκινήτων συνολικά και 60 μοτοσυκλετών. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με την ημερομηνία υποβολής συμμετοχής.
ΑΡΘΡΟ 5. ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ
5.1 Μαζί με τη δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να καταβληθεί και το αντίστοιχο παράβολο που είναι:
Για την κατηγορία REGULARITY/CLASSIC και για την SUPER CLASSIC: 120,00 €
Για τις μοτοσυκλέτες: 60,00 €
Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής το παράβολο δεν επιστρέφεται.
5.2 Η ΦΙΛΠΑ, Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΑΥΤΗΣ.
Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
Η ασφάλιση ισχύει την 09.09.12 και κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, των δοκιμαστικών γύρων και των χρονομετρημένων δοκιμών, όπως αυτά ορίζονται στο πρόγραμμα, από τη στιγμή που τα δηλωθέντα αυτοκίνητα προσέλθουν στον χώρο και μέχρι το πέρας όλων των εκδηλώσεων ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης ή του αποκλεισμού κάποιου αγωνιζόμενου από την εκδήλωση.
Η προσέλευση και η αποχώρηση είναι με την ευθύνη του ιδιοκτήτη.
ΑΡΘΡΟ 6. ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ – ΔΟΚΙΜΕΣ – ΑΓΩΝΑΣ – ΕΛΕΓΧΟΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ – ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
6.1 Σειρά εκκίνησης
Οι εκδηλώσεις θα διεξαχθούν με την ακόλουθη σειρά:
Εκκίνηση κατηγορίας REGULARITY/CLASSIC
Οι αγωνιζόμενοι στην κατηγορία REGULARITY/CLASSIC θα διαγωνισθούν σε αγώνα ακριβείας των 6 γύρων αφού πρώτα πραγματοποιήσουν 2 (δύο) δοκιμαστικούς γύρους και έως ότου ανάψει ο πράσινος σηματοδότης ή πέσει η σημαία εκκίνησης στην αφετηρία.
Κάθε αγωνιζόμενος πρέπει να περάσει τον πράσινο σηματοδότη ή την σημαία εκκίνησης, χωρίς να σταματήσει ή να μειώσει εμφανώς την ταχύτητά του και να πραγματοποιήσει 6 γύρους.
Την σταθερή ταχύτητα κάλυψης των 6 γύρων θα καθορίσει ο κάθε αγωνιζόμενος μόνος του και θα είναι η Μ.Ω.Τ. που θα έχει στον 1ο εκ των 6 γύρων του αγώνα Regularity/Classic.
Η ανώτατη επιτρεπόμενη ταχύτητα σε όλη την διάρκεια των δοκιμαστικών γύρων και του αγώνα REGULARITY/CLASSIC είναι 70 χλμ/ώρα.
Η εκκίνηση των δοκιμαστικών γύρων θα δοθεί από στάση για όλα τα οχήματα μαζί, με την πτώση της σημαίας εκκίνησης.
Η ακριβής θέση εκκίνησης κάθε αυτοκινήτου στον χώρο της αφετηρίας, θα καθορισθεί από την οργάνωση του αγώνα.
Η έναρξη των 6 γύρων του αγώνα REGULARITY/CLASSIC θα γίνει εν κινήσει (flying) για κάθε αγωνιζόμενο αυτοκίνητο τη στιγμή που θα περάσει την γραμμή αφετηρίας και αφού θα έχει ανάψει ο πράσινος σηματοδότης ή πέσει η σημαία εκκίνησης μετά την ολοκλήρωση των 2 (δύο) δοκιμαστικών γύρων.
Σειρά εκκίνησης κατηγορίας SUPER CLASSIC
Οι συμμετέχοντες σε όλες τις κατηγορίες θα διαγωνισθούν σε σειρές 3 αυτοκινήτων με εκκινήσεις αναλόγως του αριθμού των συμμετοχών.
Με την συμπλήρωση 12 γύρων από το πρώτο αυτοκίνητο κάθε σειράς, θα πέφτει και η καρό σημαία τερματισμού του Αγώνα.
Η εκκίνηση των εκδηλώσεων SUPER CLASSIC θα γίνει από στάση για όλα τα αυτοκίνητα μαζί σε κάθε σειρά.
Η ακριβής θέση εκκίνησης κάθε αυτοκινήτου στον χώρο της αφετηρίας, θα καθορισθεί από την Οργάνωση της εκδήλωσης βάσει του καλύτερου χρόνου που πέτυχαν οι συμμετέχοντες στις χρονομετρημένες δοκιμές.
6.2 Έλεγχοι ακριβείας – χρονομετρήσεις
REGULARITY/CLASSIC
Κατά την διάρκεια του αγώνα REGULARITY/CLASSIC θα διεξαχθούν έλεγχοι ακριβείας τήρησης σταθερής ταχύτητας κατά την διάρκεια των 6 γύρων του αγώνα.
Η επιλογή της σταθερής ταχύτητας θα γίνει από τον κάθε αγωνιζόμενο χωριστά, όπως περιγράφεται ανωτέρω στην παρ. 6.1.
Οι ακριβείς θέσεις των ειδικών δοκιμασιών ακριβείας, δεν θα γνωστοποιηθούν στους διαγωνιζόμενους.
Έλεγχοι χρονομέτρησης θα εξακριβώνουν την τήρηση της ορισθείσας σταθερής ταχύτητας με ακρίβεια εκατοστού του δευτερολέπτου.
Κάθε διαπιστούμενη απόκλιση ενός εκατοστού του δευτερολέπτου, περισσότερο ή λιγότερο από τον ιδανικό χρόνο διέλευσης, προκειμένου να τηρηθεί η σταθερή ταχύτητα επιφέρει ποινή ενός (1) βαθμού.
Για την μέτρηση της απόστασης, επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από τους διαγωνιζόμενους μηχανικά και ηλεκτρονικά οδόμετρα.
Η χρήση των κινητών τηλεφώνων επιτρέπεται μόνο με το όχημα εν στάση.
SUPER CLASSIC
Οι χρονομετρήσεις θα γίνονται με ακρίβεια εκατοστού του δευτερολέπτου.
6.3 Δοκιμές – Εκδηλώσεις
Το πρόγραμμα των χρονομετρημένων δοκιμών και της εκδήλωσης έχει ως εξής:
ΚΥΡΙΑΚΗ 09.09.2012
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER CLASSIC
Χρονομετρημένες δοκιμές
08.30 – 09.30
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ REGULARITY/CLASSIC
Δοκιμές και αγώνας ακριβείας
10.00 – 10.30
PARADE
11.30 – 12.00
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER CLASSIC
Όλες οι κατηγορίες
12.15 – 13.30
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER CLASSIC/MOTO
14.00 – 14.30
6.4 Η χρονομέτρηση για όλες τις εκδηλώσεις θα γίνεται με ακρίβεια εκατοστών του δευτερολέπτου.
ΑΡΘΡΟ 7. ΤΕΧΝΙΚΟΣ – ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο Τεχνικός Έλεγχος θα γίνει το Σάββατο 08.09.2012, ώρα 15.00 – 19.00.
Κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης τα αυτοκίνητα θα περνούν πρώτα από την Τεχνική Επιτροπή όπου και θα παρουσιάζουν την κάρτα FIVA ή FIA. Θα εξετάζεται επίσης η γενική κατάσταση του αυτοκινήτου και για την κατηγορία SUPER CLASSIC η ύπαρξη ζωνών ασφαλείας, Roll Bar και κράνους.
Για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Super Classic είναι υποχρεωτική η ύπαρξη πυροσβεστήρα.
ΑΡΘΡΟ 8. ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
8.1 Για τις κατηγορίες Super Classic, η σειρά κατάταξης καθορίζεται από τον συνολικό χρόνο κάλυψης της εκδήλωσης από την στιγμή πτώσης της σημαίας εκκίνησης, μέχρι την στιγμή πτώσης της σημαίας (καρό), κατά την διέλευση από την γραμμή τερματισμού.
Η εκδήλωση ολοκληρώνεται με την συμπλήρωση 12 γύρων ή όπως άλλως ορίσει ο Αλυτάρχης της εκδήλωσης.
8.2 Όλες οι κατηγορίες θα έχουν ενιαία Γενική Κατάταξη.
8.3 Μετά τον τερματισμό κάθε κατηγορίας θα εκδοθούν προσωρινά αποτελέσματα που θα οριστικοποιηθούν 30’ λεπτά μετά την ανάρτησή τους.
8.4 Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνεται στη Γραμματεία της εκδήλωσης στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοϊου.
ΑΡΘΡΟ 9. ΕΠΑΘΛΑ
Οι κατηγορίες 1, 2, 3 και 4 κατατάσσονται στη Γενική Κατάταξη της εκδήλωσης και απονέμονται κύπελλα στους τρεις (3) πρώτους της Γενικής Κατάταξης και στους τρεις (3) πρώτους κάθε κατηγορίας (σε όσες κατηγορίες συμπληρωθούν με 10 τουλάχιστον αυτοκίνητα).
Στην κατηγορία REGULARITY/CLASSIC απονέμονται κύπελλα στους 3 πρώτους της Γενικής Κατάταξης και στους τρεις (3) πρώτους κάθε κατηγορίας.
Σε περίπτωση ισοβαθμίας προηγείται το παλαιότερο χρονικά αυτοκίνητο (έτος κατασκευής). Σε περίπτωση αυτοκινήτων ίδιας χρονολογίας προηγείται το αυτοκίνητο με τον μικρότερο κυβισμό.
ΑΡΘΡΟ 10. ΑΠΟΝΟΜΗ
Η απονομή των επάθλων θα γίνει μετά το τέλος όλων των εκδηλώσεων στην πίστα.
Εάν οι νικητές δεν εμφανισθούν στην τελετή της απονομής θα χάσουν το δικαίωμα παραλαβής οποιουδήποτε βραβείου.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
http://www.philpa.gr/el/news-and-events-philpa-classic-cars/3-newsflash/158-symmetoxes.html
Ο επικαιροποιημένος Κανονισμός & Πρόγραμμα αναρτήθηκαν χθες (5/9/12) στην ιστοσελίδα της ΦΙΛΠΑ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.philpa.gr/el/news-and-events-philpa-classic-cars/3-newsflash/152-rules-a-program-1st-tatoi-circuit-2012.html
Και αντίστοιχα η Λίστα Συμμετοχών (170 αυτοκίνητα & 108 Μοτοσυκλέτες) εδώ:
http://www.philpa.gr/el/news-and-events-philpa-classic-cars/3-newsflash/158-symmetoxes.html