Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

5ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ
Σταυρόλεξο για δυνατούς και έμπειρους λύτες…

Αυτό δήλωσε αγωνιζόμενος στον τερματισμό το 5ο Ράλλυ Δαναών. Εύστοχος χαρακτηρισμός για έναν αγώνα τριών ημερών, 385 χιλιόμετρών Αργολικής και Αρκαδικής γης και 14 Ειδικών Δοκιμασιών Ακριβείας οι περισσότερες εκ των οποίων εναλλασσόμενες και πολλών ανατροπών ακόμα και στην τελευταία ειδική
Για μια ακόμα φορά ο AC3 (Argolis Classic Car Club) διοργάνωσε έναν άψογο, από όλες τις πλευρές, αγώνα. Με την αρωγή του Δήμου Άργους κατάφερε να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των φίλων του Ιστορικού Αυτοκινήτου στην Αργολίδα,
Πανηγυρική εκκίνηση λοιπόν το βράδυ της Παρασκευής, στην Πλατεία Αγίου Πέτρου στο Άργος, με 48συμμετοχές και πλήθος κόσμου να θαυμάζει τα ιστορικά οχήματα δημιουργώντας μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα.
Νυχτερινές διαδρομές την Παρασκευή με 3 Ειδικές Δοκιμασίες και τερματισμό στο όμορφο Δρέπανο. Ορεινές διαδρομές το Σάββατο στην Αρκαδία, μέσω Ελαιοχωρίου (όπου και η 4 ΕΔΑ). Το Μαίναλο είχε την τιμητική του με 3 ακόμα ΕΔΑ πριν την ανασυγκρότηση στην παραδοσιακή Βυτίνα. Απογευματινή διαδρομή προς Νεμέα μέσω Κανδήλας όπου και οι 3 απογευματινές ΕΔΑ, εναλλασσόμενες και αλληλοκαλυπτόμενες. Επιστρατευτήκαν ξεχασμένοι μαθηματικοί τύποι και εφαρμογές προκειμένου να βρεθεί ο τρόπος διέλευσης ενώ δεν έλλειψαν και λάθη που κόστισαν σε ποινές ακόμα και σε έμπειρα πληρώματα.
Συνέχεια λοιπόν, την Κυριακή και όλοι, φυσικά, είχαν επαναπαυτεί με την συνήθη τακτική του τελευταίου σκέλους πριν την Απονομή. Εύκολο δηλαδή και απλό. Η συνέχεια ανέτρεψε αυτό το σκηνικό. Πέντε (5) ακόμη ΕΔΑ περίμεναν τα πληρώματα. Σπηλεία και Αραχναίο, αλληλοκαλυπτόμενες και με τους κριτές τοποθετημένους σε σημεία που έφεραν την απόλυτη ανατροπή στην πρώτη Δεκάδα. Στην συνέχεια, η γνωστή από το περυσινό Δαναών, Μιδέα, με ανάποδη φορά φέτος. Ακόμα μερικές ανατροπές στην κατάταξη και πορεία για την τελευταία ΕΔΑ. Η ΕΔΑ Άκοβα, ίδια με την 1η ΕΔΑ της Παρασκευής, έκλεισε το 5ο Ράλλυ Δαναών.
Μετά από 3 μέρες, 385 χιλιόμετρα και 14 ΕΔΑ, Μεγάλοι Νικητές και πρώτοι κατηγορίας Η, οι  Κατσαούνης Γιάννης, Μανσόλας Μαθιός, με Porsche 911S του 1973 (ΦΩΤΟ). Δεύτεροι (και στην κατηγορία H) οι Κίκιζας Γεώργιος και Πανάρετος Στέφανος με Porsche 911 Carrera RS του 1972. Τρίτοι Γενικής και 1η στην κατηγορία I, οι Αντωνόπουλος Παντελής και Καλλίτση Μάϊρα. Ήρωες όμως του αγώνα, οι τρεις συμμετοχές από την ΕΛΦ Fiat 500, Αυγουστίνος Δημήτριος-Οικονομίδου Μαρία (με την εκπληκτική επιδοση της 3ης θέσης στην κατηγορία G), Μουχταρόπουλος Αθανάσιος και Ελένη και οι Διακογιάννης Μαξιμιλιανός, Ξυδά Γκέλη. Κάλυψαν αγόγγυστα όλη την διαδρομή χωρίς ίχνος προβλήματος με μόλις 500 κυβικά έκαστος. Μάλιστα,  ο Μαξιμιλιανός, για μια ακόμη φορά επιμελήθηκε την μουσική της απονομής και τον ευχαριστούμε θερμά.
Οι συμμετέχοντες, από όλα τα μέρη της Ελλάδας, έμειναν ενθουσιασμένοι από την φιλοξενία και την οργάνωση. Όλοι έδωσαν ραντεβού για το 6ο Ράλλυ Δαναών 2011
Χορηγοί του αγώνας ήταν :FOTOEXELIXI, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, PANTAZIS ROYAL, OCTANE MOTORSPORT και DANAKAS ARMY SURPLUS
Περισσότερες πληροφορίες στην Ιστοσελίδα του συλλόγου, www.ac3.gr καθώς και στα τηλέφωνα 2751069019 και 6936690320

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου