Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

1ο Ιστορικό Rally Regularity Παλάδιο: Νικητές οι Κατσαούνης - Μανσόλας

Με άστατες καιρικές συνθήκες (η Καμάριζα γλύστραγε υπέροχα...) καθώς η πρωινή μπόρα αντικαταστάθηκε μετά το μεσημέρι με ηλιοφάνεια και στεγνές ειδικές διαδρομές, διεξήχθη το 1o Ιστορικό Ράλλυ Regularity Παλάδιο που διοργάνωσε η Start Line. Μια Λέσχη που με πολλά χρόνια εμπειρίας, έκανε το πρώτο της βήμα και στους αγώνες Regularity. Η προσπάθεια στέφθηκε από επιτυχία δεδομένου πως το 1ο Ιστορικό Ράλλυ Regularity Παλάδιο εκτός από ένας καλά σχεδιασμένος αγώνας σε ειδικές στη Λαυρεωτική προσέφερε και έντονο ανταγωνισμό με λίγες μεν αλλά καλές αμιγώς regularity συμμετοχές. Οι οποίες πλαισιώθηκαν από παραδοσιακά sporting πληρώματα, που θα λέγαμε τα κατάφεραν περίφημα!
Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα πως η τελική διαφορά ανάμεσα στους πρώτους ήταν μικρή, ενώ στις ειδικές διαδρομές νικητές αναδείχθηκαν έξι διαφορετικά πληρώματα, στοιχείο που έδωσε μια ιδιαίτερη ομορφιά και απόδειξη για αυτό ήταν πως όλοι έμειναν απολύτως ικανοποιημένοι. Ανάμεσά τους και οι Γ. και Δ. Λιβέρης, με τη γνωστή κόκκινη Alfa Romeo Giulia, οι οποίοι από ένα λάθος του συνοδηγού φορτώθηκαν με χιλιάδες βαθμούς ποινής. Και μάλιστα μόλις στη πρώτη ειδική... Η συνέχεια ήταν εξαιρετική (μόλις 23 β.π.), αλλά το λάθος στην αρχή καθοριστικό...
 
Ο αγώνας ξεκίνησε από την Κερατέα και κατέληξε στο ίδιο σημείο έπειτα από 12 ειδικές διαδρομές, με την απονομή να γίνεται στο Attart Off Road Park όπου τα πληρώματα φιλοξενήθηκαν ιδανικά. Η διαδρομή ουσιαστικά ίδια με το εκείνη του Ράλι Παλάδιο 2008, είχε τις πινελιές του μετρ των regularity Νίκου Ποριώτη.
Νικητές του αγώνα σε επίπεδο γενικής και πρώτοι στην κατηγορία F ήταν οι Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας με Porsche 911 οι οποίοι συγκέντρωσαν 15.3 βαθμούς ποινής. Πίσω τους και νικητές στην κατηγορία H ήταν οι Γιώργος και (η new entry) Τίνα Κίκιζα με Porsche 911 Carrera S και 15.8 β.π., ενώ το βάθρο της γενικής συμπλήρωσαν παίρνοντας την νίκη στην κατηγορία G οι Τόλης Παπανίκος – Τέλης Γεωργίου με Triumph GT6+ που συγκέντρωσαν 20.5 β.π.
Μια θέση πιο πίσω στη γενική κατάταξη και νικητές στην κατηγορία I ήταν οι Κώστας Μητρόπουλος – Δημήτρης Μπουνάζος με Mini Cooper και 23.1 β.π., τους οποίους ακολούθησαν και στη γενική αλλά και στην κατηγορία οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης επίσης με Mini Cooper. Στην τρίτη θέση της κατηγορίας I βρέθηκαν οι Στάθης Μάγος – Καλλιόπη Δελαγραμάτικα με Fiat X19 και 317.2 β.π..
Στην κατηγορία E-F πίσω από τους νικητές του αγώνα ήταν οι Γιώργος και Φωτεινή Βάλληνδα με Mercedes Benz 220 S που ήταν 7οι γενικής με 83.6 β.π. και παράλληλα η συμμετοχή με το πιο παλιό αυτοκίνητο του αγώνα, ενώ το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Ηλίας Παπαδάκης – Μάριος Ηλιού με Porsche 356 και 410.4 β.π..
Στην κατηγορία H πίσω από τον Γιώργο Κίκιζα ήταν οι Γιάννης Καντάς – Βασίλης Δεσποτόπουλος (πρόεδρος) με Porsche 911 Targa και 84.6 β.π. οι οποίοι τους έφεραν στην 8η θέση της γενικής, ενώ την τρίτη θέση πήραν οι Λευτέρης και Λουλούδης Μακρής με Alfa Romeo Veloce που ολοκλήρωσαν στην 15η θέση της γενικής με 790.7 β.π..
Στην κατηγορία G πίσω από τον Απόστολο Παπανίκο ολοκλήρωσαν οι Θεοφάνης και Ελένη Μηλά με Austin Mini Cooper και 55.6 β.π. χάρη στους οποίους ήταν 6οι στη γενική. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Βασίλης Μπογιατζής – Karin De Cocq με Lancia Fulvia kai 232.5 β.π. που τους έφεραν ένατους γενικής. Ξεκίνησαν 25 πληρώματα και κατατάχθηκαν 21.
Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος το 6ο Ράλλυ Ερμής, στις 29/10.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου