Το '41ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ 2012' ολοκληρώθηκε χτες με μεγάλη επιτυχία. Νικητές οι Χαραλαμπόπουλος - Δογάνης (φωτό)
Ο Βόλος και το μαγευτικό Πήλιο φιλοξένησαν εφέτος το 41ο Διεθνές Ράλι ΦΙΛΠΑ, που συμπλήρωσε 42 χρόνια ιστορίας! Το μεσημέρι της 27ης Σεπτεμβρίου 2012 η προκυμαία της πρωτεύουσας πλημμύρισε από χρώματα και ήχους άλλων εποχών, καθώς περισσότερα από 50 αυτοκίνητα, που αν και καλογυαλισμένα, δεν είχαν καμία διάθεση να κρύψουν την ηλικία τους, αλλά μάλλον καμάρωναν γι’ αυτήν, πέρασαν τον Τεχνικό Έλεγχο και ετοιμάστηκαν για την εκκίνηση. Στις 14:00΄ ο Δήμαρχος Βόλου κος Σκοτινιώτης Παναγιώτης έδωσε την εκκίνηση στο πρώτο αυτοκίνητο του αγώνα, ένα Ford A του 1928! Ακολούθησε μια Rolls Royce 20/25 του 1930, ένα Hupmobile του 1920, και πίσω τους όλα τα υπόλοιπα.
Ο αγώνας εξελίχθηκε σύμφωνα με την παράδοση του Διεθνούς Ράλλυ ΦΙΛΠΑ σε τρεις ημέρες, κατά τις οποίες διανύθηκαν περίπου 320χλμ., άλλοτε δίπλα στην θάλασσα και άλλοτε στους ορεινούς δρόμους του Πηλίου.
Τα πληρώματα, που είχαν έρθει από την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη, το Βέλγιο, την Κύπρο και την Τουρκία απόλαυσαν τις όμορφες διαδρομές, την ιδιαίτερη πηλιορείτικη αρχιτεκτονική και επισκέφθηκαν τον Λαύκο, τον Αλογόπορο, τα Κανάλια και το Κεραμίδι.
Ιδιαίτερα φιλόξενοι προς την ΦΙΛΠΑ και το Παλαιό Αυτοκίνητο αποδείχθηκαν οι τοπικοί φορείς, σε κάθε ευκαιρία ανασυγκρότησης!
Νικητές αναδείχθηκαν όσοι ανταποκρίθηκαν με μεγαλύτερη ακρίβεια και σταθερότητα στις απαιτήσεις των 20 ειδικών δοκιμασιών ακριβείας!
Η αυλαία έπεσε το Σάββατο το βράδυ, 29 Σεπτεμβρίου 2012, με την τελετή βράβευσης των νικητών και το καθιερωμένο αποχαιρετιστήριο δείπνο, που παρέθεσε η ΦΙΛΠΑ στους εκπροσώπους των τοπικών φορέων καθώς και στους συντελεστές της εκδήλωσης στη μεγάλη αίθουσα του ξενοδοχείου “Volos Palace”.
Νικητές της Γενικής Κατάταξης του 41ου Διεθνούς Ράλλυ ΦΙΛΠΑ αναδείχθηκαν οι κ.κ.
Χαραλαμπόπουλος Νίκος-Δογάνης Σωτήρης με Porsche 912 του 1969 με 27 βαθμούς
δεύτεροι οι Κουλάπης Πάρης –Τούμπας Χρήστος με Volkswagen Golf του 1982 και 41 βαθμούς.
και τρίτοι οι Τσαπέπα Τάνια –Τσαπέπα Χριστίνα με Fiat 850 του 1970 και 72 βαθμούς
Και στη Γενική Κατάταξη με Tripmeters (Ηλεκτρονικά Βοηθήματα) οι κ.κ
Βάλληνδας Γιώργος- Βαλληνδα Φωτεινή με Mercedes Benz 220 του 1961 και 27 βαθμούς.
Δεύτεροι οι Dundar Sinan – Arsel Orhan με Chevrolet Camaro SS του 1969 και 32 βαθμούς.
Και τρίτοι οι Sinan Evman –Demet Evman Volkswagen Karmann Ghia και 48 βαθμούς.
Τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:
http://www.philpa.gr/en/news-and-events-philpa-classic-cars/3-newsflash/163-41st-results.html
Άξιοι και μπράβο τους αλλά γιατί δεν αναφέρεις και τους Βάληνδα -Βάληνδα που κέρδισαν την κατηγορία με όργανα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρονται στα επίσημα αποτελέσματα!
ΑπάντησηΔιαγραφή